its meeting?

assalamualaikum anak anak. duduknya saya disini adalah untuk menaip entry yang tak seberapa mengenai saya. al kisahnya macam ni, hari sabtu haritu, pergi meeting untuk kem BSM tahun ni. excited naaakkkk.. jadi fasilitator luar. sebelum ni belah dalam je. so, kira dah boleh panggil senior la. eh??


meeting ni buat dekat KFC taman tasik prima. kenapa KFC?? kenapa?? sebab situ ada aircond mungkin. pukul 9 lebih dah sampai. tapi, nampak budak sekolah je. yang senior sorang pun tak ada. biasa lettew, kata pukul 9 tu senanye pukul 10. i am okay..


lepas semua datang, meeting pun dijalankan. aku dengar je.. hehe, sila nikmati hidangan dibawah. tak reti nak cerita bebanyak. aidos~~











































lepas tu, aku dengan aeni ikut bebudak ni beli barang kem. entah kenapa entah tetiba rajin nak ikut pulak. kami beli di mydin kerana ia murah.. maka, mydin tu kami punya lah hari tu. bising bising cari barang. semua yang tengok pun lantak ahh.. k, nikmati juadah dibawah. 


tekun kan beliau?


















babai.. :))