rasa macam nak buat tutorial lah =)



holla,,

hmm,, semenjak dua menjak ni, aku memang suka sangat buat header.. actually, header yang aku buat tu, tak menggunakan adobe photoshop pun..

can believe it?? yes, you have to believe it..  

heh, aku rasa macam nak buat tutorial cam mana nak buat dia lah..


kongsi lah sedikit ilmu yang aku ada ni.. sonang jo.. lagipun, kalau aku nak buatkan orang punya, aku ni tak de lah kretip mana pun,,


sape nak???


sape nak, sila komen..   kalau tak de, wa tak buat.


p/s: akutauakupoyo

1 comment:

mira rosle said...

mira nakkkkk...heheh