again and again



assalamualaikum my dearest blogger sekalian,

duduknya saya disini sedang menaip adalah untuk memberitahu bahawa belog ini berwajah baru !


tapi, bukan tu je benda yang aku nak cakap.. sebenarnya, wajah baru belog ni juga menandakan beberapa perubahan yang aku akan buat dari segi content.


sesungguhnya,, aku TAK AKAN tulis mengenai diri aku atau perasaan aku dalam belog ni dah. few days ago, time tak update blog ada something sikit berlaku.


so,, blog aku ni ala-ala blog bukan peribadi lah.. tak paham?? tak pe tak pe.. nanti tengok eh..


lagi satu, aku nak bukak ruangan bloglist aku.. siapa yang nak join, senang yang amatnya.. 


cuma letak LINK BLOG korang dekat ruangan komen dekat bawah ni. lepas tu, bagitahu korang kategori yang mana..


ni guide untuk kategori:

1. pinkholic
2. jejaka hensem
3. online shop
4. gugirls



haaa.. senang kan? yang follow tu, terpulanglah.. oden tak paksa.


okay,, sekian sahaja entry ni. bye bye~~



6 comments:

myrul said...

ooooo...

ERAH GOTCHA said...

nak tnye ckit...
cmner ltk gmbr kat tngah2 tu...

iqin said...

mirul : kau tk rasa nak join??

iqin said...

erah: tu header sayangs.. :DD

pha is said...

dulu masa mula2 nk buat blog, ingat nk buat mcm tu jugak.. tak nk buat blog peribadi.. tapi last2 terletak jugak beberapa post peribadi... lama2, dah tak kisah... jadi blog separa peribadi.. hehehe

iqin said...

ahaaa..
yeke?? halomak.
tengok lah nanti..
tapi,
kalau ni jadi belog peribadi, memang mengundang~~!


:)