everything new :D



hey hey hey,,


lama kan tak update belog ni??  hampir sebulan. sebenarnya, belog ni ditutup sementara untuk dibaik pulih sebab dah muak dengan template belog yang lama.


hee,, actually, tak renovate banyak pun sepanjang tutup. sebab apa?? MALAS !


haha, dah tak nak membebel. kita pegi dekat tajuk kat atas tuh. tajuk bukan main omputih.. entry nye tulis bahasa kebangsaan je.


sempena tahun baru ni, jadi, aku bukak belog ni balik.. dan, semuanya baru. dari segi template, header, gadget dan segalanya.. dan, penulisan aku dekat belog ni juga akan baru. hee,, teruja ouh~~    


yeah ! ! welcome NEW YEAR..


semua yang keruh pada tahun lepas, akan aku jadikan pengajaran untuk aku teruskan perjalanan. segala yang baik, akan aku teruskan.. insyaallah.


semoga, tahun ni akan lebih baik dari tahun tahun sebelumnya.



eh, nak cakap ni, header yang kat atas tuh, aku buat SENDIRI~~~   pphheeewww pppphhheewww.


penat nak siapkan. dah la first time, berpeluh jugak lah..

take a look:



DSLR tu bukan aku punya.. itu percubaan pertama.. lepas ni, akan menyusul lebih banyak.. excited :)



dah, tak nak membebel banyak banyak.. akhir kalam: sentiasa berfikiran positif.



gambar ni annoying





p/s: hye 2012, bye 2011

5 comments:

myrul said...

lamo menghilang...muncul jugak belog ni ye...

iqin said...

mwehehe,,
ada org tu,
langsung tak de link blog..

:DD

myrul said...

laaa...tak mintak nape...haha

plastik said...

welcome back!!
and happy new year . . =)

iqin said...

:DD