tutup tapi belum _______

okay, tajuk merepek.. huh, lagi 1 hari je nak sekolah balik.. maka, masa untuk berjuang semakin singkat.. haih, SPM.. bila lah nak lepas benda ni??


eh, tu bukan main point aku update ni. main point dia, aku nak cerita bahawasanye belog aku akan ditutup sementara.. heee :D


aku mmg suka je kan provok belog mcm nih.. tak, ni untuk aku jugak. maybe sampai habis SPM baru lah belog ni akan beroperasi mcm biasa.. okay??


tapi, bukannye aku delete pun belog ni. ada je lagi.. just, aku privatekan untuk menjaga hak cipta terpelihara ni.. mana lah tau ada pulak ANON yang curi.. no no no~~  nak saman??


dah, tak nak membebel banyak.. nanti ada kena baling selipar kang.. ha, lagi 1.. fb aku pun akan deactive jugak... motif?? apasal nak tau??

heehee.. adios~~



p/s: b a j e t b a j e t

3 comments:

Nur Afiqah. said...

suka kau berbajet-bajet!!!

SEMOGA BERJAYA!!!

iqin said...

aku pulak mmg suka je bajet..

TERIMA KASIH~~

:)

bombay said...

spm ke?owh...buat betol2..nanty menyesal mcm bombay..:(

btw nk ajak join segmen pasal favourite sport if free..jom..:)

http://bombay-913.blogspot.com/2011/07/segmen-bombay-nak-taw-sukan-kegemaran.html

:)