something that fun BEFORE

hey,


huhuhu.. :(   entahlah. tapi, mmg aku terasa sgt between tahun ni n tahun lepas. tahun ni rasa lain sgt sgt sgt. totally TAK BEST! huh, gila lah. tak de semangat ape ape pun dlm organisasi ni. 


kalau dulu, punya lah semangat. tatau lah ape yang silap. maybe silap aku sendiri sebab tak dpt terima perubahan. mcm kita semua tak ngam langsung! kepala semua lain lain. mmg aku tak boleh nak masuk..


sorry, tapi tahun ni, aku hanya suku je dari organisasi ni kot. aku pun tatau sebab ape. tapi, seriusly aku tak da semangat nak buat keje dgn korang!


kehilangan seorang ibu mmg bawak effect yang besar. maybe aku je yang rasa cam tuh. tapi, dah nama pun belog aku kan. so, aku punya suka lah.


okay, tak nak cakap banyak sangat. nanti kena SAMAN.. eiy,, takut~~~   sekarang kan dah strict. (mcm robot)




p/s: sorry kalau entry ni menyakitkan hati sesape.

8 comments:

Nur Afiqah. said...

SUKE TAK??

suke, suke, SUKE!!!!
:DD

myrul said...

sabor jer laaa... ;)

iqin said...

pika:
menganjingkah??

iqin said...

myrul:
sabar selagi mampu,,

Jangan Kalot said...

Saya suka. Follow anda. :D Awas! haha

iqin said...

awas??

:)

Nur Afiqah. said...

tak biase jew...
normal la tuh...

iqin said...

ouh,
muaahaa..

:)