kesengalan menjelma!!

huh, aku dah expect yang benda ni akan jadi. tapi,, aku berharap tak kan jadi lah. sebab, sekarang ni aku mmg kena jaga emosi aku elok elok coz my mid-year exam just around the corner. weyh, ape nak jadi dgn aku ni??! tau tak, exam next week je lagi. tapi, 1 buku pun aku tak baca lagi. dgn nak cover form 4 punya lagi. dah la yang tahun lepas, aku main main. then, aku drop TERUK! huh,, tension tension tension. dah nak dkt exam ni lah banyak pulak hal. itu lah ini lah.. aku tak masuk kelas 3 hari tau tak!! macam nak nagis je. bila balik rumah, badan mmg letih gila lah. terus tak da mood nak study. ape nak jadi ni?? aku nak dpt ape dlm SPM?? nak jadi ape nanti?? argh.. aku rasa mmg aku teruk sgt. kesian kat parents aku yang dpt anak mcm nih. ade banyak lagi yang aku nak tulis, tapi, tak terkeluar semua yang dalam hati aku ni. tapi yang aku tau, aku tension!!! kalau agak agak muka aku lain mcm tu, tak pyh nak tanya,









p/s: :'(

5 comments:

myrul said...

hey...jgn stress sngt...
insya Allah...tak terlambat lagi...
teruskan study...jgn putus asa, jgn berhenti berusaha...
dlm kesusahan ada keberkatan...jgn lupa berdoa kpd Allah...
i know u can do it... :)

iqin said...

thank you kakak mimi,

:)

myrul said...

errr...sapa kakak mimi? ;p

iqin said...

kau lah,

:)

myrul said...

hahahaha... ;p