rindunye!!

rindu apakah ye??? jeng jeng jeng.. mcm mcm rindu ada. nak tau?? kalau tak nak pun, aku nak bagitau jugak. sila baca ke bawah:




1. rindu nak kawad






2. rindu nak gelak-gelak dgn abg abg yang so sweet tu







3. rindu time form 1 dulu








4. rindu nak keluar dgn kengkawan









5. mcm mcm rindu lah











hahahaha.. kalau nak taip semua, boleh putus urat jari ni ha. bagitau sikit sudah ler.. 




p/s: rindu aku tak??

8 comments:

myrul said...

huhuhu...rindu kau gak... :p

myrul said...

post kali nie baca sambil dngr lagu kat blog nie skali...mmg makin terasa rindunya...huhuhu...

Nur Afiqah. said...

RINDU....rindu serindu-rindunya,,,,,,,,,,,,

iqin said...

myrul n pika: rindu kn kn kn ??

:)

myrul said...

mau ditanya lagi kaa? of coz rindu sngt2 laa...

;'D

iqin said...

hahahahha,,
nak buat mcm mana,
benda dah lepas..

:)

myrul said...

hahahaha...sebab benda dah lepas laa dirindu...takat nie tak pernah pulak dngr orang rindu perkara yg akan berlaku...heeee...

:p

iqin said...

hahahaha,
lawak la tu~~