ujian ohh ujian.

huhu,, selagi bergelar pelajar mesti la ada periksa & ujian kan?? ape la... tapi, ujian ni kekadang merimaskan aku la. malas nye nak baca buku!! oh tidak... mengapakah harus begini??? ape kata kalau kerajaan ubah balik sistem  belajar kat Malaysia ni. tak payah ada periksa or ujian. kan senang je hidup.. 








apakan daya, ini dah suratan takdir. tak pe,, nanti aku belajar betul-betul, jadi PERDANA MENTERI Malaysia, aku gubal balik semua. biar tak payah ade periksa & ujian ni. aman je hidup pelajr sekolah.




p/s: nanti Malaysia nak jadi ape??

10 comments:

bobiedanbad said...

hahahaha....xtau nak kata apa..

iqin said...

tak payah kata apa2,,

:)

GadisGula-gula said...

adik, kak, makcik, nenek.. ngeee~ kalau takde sistem ujian ni kan.. maka bodohlah rakyat malaysia ni.. yelah.. kalau takde nye ujian segala, jangan harap depa2 ni nak baca buku.. ngeee~

budak kampung said...

keh3...nanti kalo dah keje dah sibok pk...alahai....penatnye keje...baik sekolah balik...keh3

kalo tak malas,singgah la pompuan hanye suke laki yg berkereta

Aisyah said...

emmm..jgn banyak songeh la..kalau takde ujian, sunyi lah hidup ini....walau apapun ..goodluck!!!

iqin said...

hehe,,
spechless sudah.

:)

myrul said...

lol...gini punya pemikiran pon ada ke...huhuhu

iqin said...

bila dah tak tetu hala,
semua pun ada meyh~~

:)

Nur Afiqah. said...

da malas tu cakap jew la...

iqin said...

hehe,
mmg MALAS pun.
malu nak ckp je~~

:)